Reklamáció és áru visszaküldése

A reklamáció és az áru visszaküldéséről részletesen olvashat az üzleti feltételekben. Sajnálattal vesszük tudomásul, hogy reklamálnia kell az árut, vagy vissza szeretné küldeni. Problémája megoldásában kérem forduljon hozzánk bizalommal, segítünk minél előbb megoldani mindkét fél megelégedésére.

Első körben kérem döntse el, hogy REKLAMÁLNI vagy VISSZAKÜLDENI szeretné-e a terméket.

Reklamáció esetén kérem minél részletesebben írja le a problémát és mellékeljen róla képet is. 
Visszaküldés esetén nem kell megindokolnia a problémát, 14 napon belül visszaküldheti a terméket, de a visszaküldés költsége mindig a vevőt terheli, ahogyan az üzleti feltételeinkben is szerepel.

Ezt követően töltse ki a megfelelő nyomtatványt, majd felvesszük Önnel a kapcsolatot és informálni fogjuk a következő lépésről. 

Amennyiben véletlenül hiányosan kapta meg a megrendelését (hiányzik egy doboz, egy termék vagy nem a megrendelt terméket kapta) vagy bármi más hiba történt (például az egyik dobozban más színű elemek vannak), kérem minél előbb vegye fel velünk a kapcsolatot a Reklamációs űrlap kitöltésével, amelyhez mellékeljen kérem képet is. Kérjük, ha olyan terméket kapott, amely nem egyezik a rendelésében szereplő megrendelt termékkel, akár színben, akár bármilyen más módon, esetlegesen sérült vagy hiányos, a terméket NE SZERELJE ÖSSZE és ne hajtson végre rajta MECHANIKAI változtatásokat!

RETINO nevű applikációt használunk, amelynek segítségével Ön is könnyen ellenőrizni tudja a reklamáció, vagy visszaküldés állapotát, és látja az ügyintézés menetét az elejétől a végéig.

További válaszokat talál a GYIK - Gyakran ismétlődő kérdések között is.

Kérem, azt az e-mail címet használja, amely azonos a rendelésben szereplő e-mail címmel.

 
 

 

Cím az áru visszaküldéséhez:

Expandeco - Detskapostel s.r.o.
Vizpart utca 32.
9225 Dunakiliti
Magyarország

GPS koordináták: 
47°58'38.9"N 17°16'40.6"E
47.977475, 17.277942