Gyakran ismétlődő kérdések (GYIK)

1. Megéri emeletes ágyat vásárolni a gyerekeknek?
Ugyanúgy mint a gyerekágyakat, az emeletes ágyakat is több évre veszi az ember (többnyire 5 -15 évre). Az emeletes ággyal az ember helyet sprólhat, így gyermekeinek több helye marad a játékra. De a legtöbb gyermek álmát is valóra válthatjuk egy ilyen ággyal. :) Némely emeletes ágyunk szétszedhető két különálló fekhelyre, így ha nagyobbak lesznek a gyerekek 2 különálló ágyként is használhatók.
2. Tanácsot szeretne, hogy milyen emeletes ágyat válasszon a gyermekének?
Az internetes webáruházunkban szereplő emeletes ágyak minőségi alapanyagokból készülnek. A kiválasztásukkor természetesen legfontosabb szempont a méret és a külalak. Vegyék figyelembe gyermekük korát, magasságát és testfelépítését. Nagyon fontos, hogy az ágyban elegendő tere legyen. Elég helynek kell lenni ahhoz, hogy kényelmesen fel tudjon ülni még a felső fekhelyen is és ne verje be a fejét a plafonba.
3. Van valahol bemutatótermünk vagy üzletünk? Szeretnék megnézni valahol a termékeket?
Nem, az emeletes ágyainkat csak online lehetséges megvásárolni és sajnos egyenlőre bemutatótermünk sincs, ezért élőben nem tudják megnézni a termékeket.
4. Milyen matracot javasolnánk az ágyakba?
Amennyiben gyerekmatracot szeretne:
A legfontosabb szempontok: gyermeke kora, az ágy méretei és gyermeke testfelépítése.
Matrac választásakor vegye figyelembe: 
- gyermeke magasságát - a matrac legyen legalább 10 cm-el hosszabb
- testtömegét
- az ágy méreteit
- az ágyrács típusát - az ágyrács képes egy fokkal keményebbé vagy puhábbá tenni a matracot 
- amennyiben háton vagy hason alszik, keményebb matracot válasszon 
- amennyiben az oldalán fekszik, közepesen kemény matracot válasszon
- amennyiben nem tud választani, kétoldalas matracot ajánlanánk, amelynek egyik oldala puhább a másik pedig keményebb 
5. Lehetséges az ágyak legyártása más színekben is?
Sajnos csak a meglévő színekben van lehetőség az ágyak megvásárlására. Azonban a kínálat elég nagy az üde színektől kezdve az elegánsabb színekig, mindent megtalálnak.
6. Félek a terméket előre kifizetni. Bízhatok Önökben?
Igen, nyugodtan megbízhat bennünk. Internetes üzletünk már 8 éve sikeresen működik Szlovákiában, Magyarországon pedig 2 éve vagyunk jelen. Ez alatt az idő alatt több ezer elégedett vásárló bizalmát nyertük el. Ugyanolyan standard fizetési módokat kínálunk, mint a többi internetes webáruház (GOPAY, Banki átutalás, Utánvétel). A rendelését kifizetheti előre, de utánvételes fizetést is válaszhat, amennyiben ezt találja biztonságosabbnak. Utánvételes fizetésnél kérem vegye figyelembe, hogy futárunknál csak készpénzes fizetés lehetséges. Amennyiben már megrendeléskor kifizeti a megrendelt terméket és a kiszállításkor valaki más veszi át Ön helyett, nem kell azon aggódnia, hogy elegendő készpénz legyen otthon.
7. Tetszik a kínálatuk, de félek internetről bútort rendelni. Mi történik, ha szállítás során sérül a termék?
Nagyon ügyelünk arra, hogy termékeinket biztonságban Önhöz juttassuk. Fontos nekünk, hogy a termék kifogástalan állapotban érkezzen meg Önhöz. Amennyiben könnyebb küldeményről van szó, amelyet futárszolgálattal küldünk, alaposan becsomagoljuk. A nagyobb és nehezebb árut már saját autónkkal szállítjuk ki, hogy biztosak legyünk abban, hogy nem sérül kiszállítás során és hogy a szállítási díj is baráti legyen. Azonban, ha mégis valami történne a termékkel a szállítás során, kérjük azonnal jelezze felénk e-mailen: info@maro-butor.hu vagy telefonon: +36 1 701 1776
8. Nem fogadott hívásom volt Önöktől. / SMS-t kaptam Önöktől a szállítási időpontot illetően. Válaszolnom kell rá?
Igen, kérem mindenképpen jelezzen vissza! Amennyiben nem értük el Önt, kérem hívjon vissza vagy válaszoljon az SMS üzenetünkre. Mihelyst visszaigazolja, hogy az adott időpontban otthon fog tartózkodni és át tudja venni a terméket, azonnal bepakoljuk a vásárolt terméket az autóba és innentől kezdve nincs is más dolga, mint várni a futárunk érkezését. Abban az esetben, ha nem reagál az sms üzenetünkre, sem pedig a telefonhívásunkra, a szállítási idő el fog tolódni, ugyanis így azzal a kiszállítási körrel nem fogjuk tudni kiszállítani Önnek a terméket. A következő kiszállítási körbe fog belekerülni, ami csak pár nap elteltével fog indulni. Erről szintén sms üzenetet fog kapni.
9. A nap folyamán egyáltalán nincs időm, munkában vagyok vagy tornázni járok. Ki tudják nekem szállítani a terméket egy konkrét időpontban?
Sajnos ez nem lehetséges. Amennyiben már előre tudja, hogy nem lesz otthon az általunk megadott kiszállítási időpontban, esetleg kérjen meg egy másik személyt (szomszédot, nagyszülőt, ismerőst, ...), hogy vegye át Ön helyett a terméket. A matracok és a bútorok igen nehéz termékek, ezért a szállításuk is elég költséges és logisztikailag nehezen megoldható. Ezért, hogy a kiszállításért ne kelljen Önnek több tízezer forintot fizetnie, ami néha több lenne, mint az egész megrendelés összege, ezért saját sofőrjeink segítségével juttatjuk el ezeket a termékeket Önhöz. A sofőrök utai logisztikailag gondosan meg vannak tervezve, ezért ettől sajnos nem tudnak eltérni.
10. A terméket felhozzák egészen a lakásba?
A terméket általában az első zárható ajtóig visszük. A lakásba szállítás egy extra szolgáltatás, amelyért külön kell fizetni a sofőrünknél. Az összege függ az emeletek számától és a termék súlyától. Részletes információkat itt talál.
11. A termék, amit kiválasztottam raktáron van. Miért nem szállíták ki azonnal?
Azért, hogy a lehető legalacsonyabb szállítási díjat tudjuk Önnek biztosítani, és biztosak lehessünk abban, hogy a termék biztonságban eljut Önhöz, a saját sofőrünkkel szállítjuk ki a nagyobb termékeket. Néhány kisebb és könnyebb terméket futárszolgalattal is küldünk. A nagyobb és nehezebb csomagok kiszállítása, mint például a matracok vagy a bútorok, költségesebb és logisztikailag nehezebb feladat. Némely futárszolgálat nem is vállalja ezen termékek szállítását. Ezért szállítjuk ezeket a saját sofőrjeink segítségével, akik biztonságban eljuttatják a termékeket Önhöz. Nekik logiszikailag előre megtervezik az utakat, és többnyire minden nap Magyarország bizonyos részeire viszik az árut.
12. Megérkezett a vákuumcsomagolt matrac, most mi a teendőm vele?
Ha a matrac összegöngyölítve vákuumos csomagolásban érkezett, ne használja azonnal, hanem a következőket tartsa be: Helyezze a csomagolást ágyrácsra vagy vízszintes felületre. Óvatosan vágja fel és távolítsa el a vákuumos csomagolást. FIGYELEM, ne sértse meg a matrachuzatot éles tárggyal. A matrac 48-72 óra alatt nyeri vissza eredeti formáját. Ne használja korábban. A megadott idő eltelte előtt a matracra ne lépjen, ne feküdjön, vagy ne terhelje meg, különben károsíthatja külalakját, működőképességét és nagyságát.